Det börjar närma sig

Så där, då har ni fått tio stycken julklappstips och jag hoppas att det iallafall är någon som har blivit inspirerad! Det kan hända att jag lägger in fler julklappstips innan jul om jag skulle hitta någon rolig pryl som skulle kunna passa. Nu börjar det närma sig jul, det är bara två veckor kvar!
Här hemma börjar det bli lite spännt eftersom min tik är på väg att löpa, vilket gör att det blir ganska konstigt stämmning mellan pappas tre hanhundar. Man får vara glad över att det inte varar så länge och att det bara är två gånger om året :)

Hoppas vi hörs snart igen!



Kommentarer
Postat av: RamboRonnie

Trevlig blogg det här! Kommer att hålla koll på denna framöver. Ha det bra!

2008-12-15 @ 18:56:32
URL: http://www.ramboronnie.se
Postat av: Ida

Gaaaah! varför har du inte sagt att din blogg har blivit galet snygg???! wtf, när har detta hänt, kollade ju in den senast i torsdags... på jobbet... (hehe,hemlis.. ;)



vem har fixat? säkert du, du är så duktig på allt! :)

2008-12-15 @ 23:37:11
URL: http://lovelythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0