Ny design!

Äntligen har jag en fräsch blogg! Det är min kära vän Emilia som har tagit sig tid att fixa den här snygga designen, hon är guld värd!! Tack Emilia!

Har inte haft någon inspiraton till att skriva, men det är som jag har sagt tidigare, jag tänker inte skriva någonting om jag inte har något vettigt att skriva om. Det känns ganska meningslöst att bara sitta här framför datorn och skriva för skrivandets skull.

Idag var jag ute och promenerade med Måna och pappas valp Max. Jag hade förväntat mig att stöta på ganska färska älgspår eftersom det är minst sju olika älgar som går omkring här i byn och när jag gjorde det tyckte jag att hundarna åtminstone kunde få spåra en liten bit. Det var dock jobbigare än vad jag hade förväntat mig eftersom det på vissa ställen hade drivit och snön nådde upp till midjan på mig. Men det är så himla kul att se hur roligt hundarna tycker att det är så det var värt att få lite snö i skorna :)




Max och Måna

Kommentarer
Postat av: UR

Hittade hit idag och lägger in din blogg som favorit.. :D

2008-12-18 @ 21:58:22
URL: http://jaktomat.blogspot.com/
Postat av: Viltkocken

Hej Kristin, sidan ser fin ut. Lycka till med spegling av din verklighet!



Mvh Viltkocken

2008-12-20 @ 11:50:53
URL: http://www.vilt-recept.com
Postat av: Sara

Fina hundar och trevlig blogg!

2009-03-20 @ 21:20:14
URL: http://jagarjantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0