Tack!

Tack för alla tips jag fick om inkallningsträning! Nu är det bara att börja testa alla olika övningar och se vilken som fungerar bäst på Måna.

Eftermiddagsskift till veckan och en massa olika saker inplanerat på förmiddagarna så jag kommer nog inte hinna blogga så mycket. Men nåt inlägg ska jag väl hinna skriva...
 
I i stort sett varenda jakttidning och jaktsida diskuteras det om vargens vara eller inte vara, så jag ska nog försöka skriva ner mina åsikter i fråga. Det är ju en svår sak att ta ställning till men samtidigt kan det vara bra att försöka komma fram till vad man själv tycker angående allt det där... Det är ju trots allt en fråga som i stort sett berör alla oss jägare på ett eller annat sätt. Så det kommer ni iallafall kunna läsa om i bloggen i veckan! Håll utkik!

Är det någon som har några tips på vad jag ska skriva om i bloggen? Något speciellt som ni vill läsa?

Kommentarer
Postat av: Kewe

jag är nyfiken på ditt liv i övrigt, vänner, pojkvän, familj mm :)spännade blogg..



2008-11-04 @ 22:33:35
Postat av: Karin

Hej! Halkade in på din blogg, när jag letade efter kvinnliga bloggare! Jag jagar själv. med min sambo!

Har en drever och en tax! Så blir mycket rådjur, hjort och rävjakt..//Kul, att änligen läsa en "tjejjaktblogg"! Tips, skriv lite om hur du bor, var du jagar, lite om ditt och datt om dig..//Min blogg... jgarliv-kicki.blogspot.com Ha´det!

2009-01-10 @ 21:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0