Kängor

I två år har jag funderat på att investera i ett par jaktkängor eftersom jag börjar tycka att det är ganska varmt och obekvämt att smyga omkring i stövlar hela hösten. Problemet är bara att jag inte har hittat några som riktigt faller mig i smaken. Antingen är dom för tunga eller så är skaftet för lågt.
Men jag har faktiskt hittat en känga som jag kan tänka mig, den är från Woodline.se och heter Arxus Major. Just den kängan ser mycket intressat ut, problemet är bara att jag inte har hittat den i någon butik här i närheten. Jag har meilat en kille på woodline och han sa att det kan hända att någon butik kan ta hem kängan så jag får väl helt enkelt ta och höra mig för...

Är det någon som kan tipsa om någon annan känga?
Bilden är tagen från www.woodline.se

Kommentarer
Postat av: Anna

Apropå kängor, jag använder Viking Hunter och är supernöjd med dom./Anna

2008-11-12 @ 05:46:54
URL: http://tobotroll.blogg.se/
Postat av: Kristin

Anna, är den kängan hög i skaftet? Det är ju det jag är ute efter...

2008-11-12 @ 16:05:42
URL: http://kristinsverklighet.blogg.se/
Postat av: henke

hej, arxus har jag använt en säsong nu.. Inte nöjd då det bildas kondens i kängan och den blir blöt i sulan= kallt och fruktansvärt trist på en så dyr känga.

2009-01-15 @ 01:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0