Mitt liv som jägare!!

Det är väl förhoppningsvis det som den här bloggen till största del kommer handla om. Jag vet att det är en grymt liten målgrupp att rikta sig till, om någon överhuvudtaget hittar hit, men om jag skriver det här så vet jag iallafall att det finns en liten möjlighet att någon, om det så bara är en eller två, kommer hitta hit och läser det jag skriver.

Jag heter Kristin och bor nästan längst upp i Sverige, jag fyller alldeles snart tjugo år och mitt största intresse här i livet är ÄLGJAKT!! Jag har en liten gråhundstik som heter Måna som förhoppningsvis kommer skänka mig många fina stunder då vi är ute i skogen och letar efter skogens konung tillsammans.

Trots att jag har varit med min pappa under jakten i många år är det här bara min andra höst då jag jagar helt på egen hand och jag känner mig därför som en nybörjare när det gäller jakt med hund. Men så länge man vill utvecklas så gör man det och snabbt går det.

Än så länge har jag bara hunnit med jakt på älg men så småningom hoppas jag även att jag ska ha möjlighet att börja jaga tjäder och kanske till och med ripa. Man får helt enkelt se vars vinden tar en.

Jag ska försöka skriva så mycket jag bara kan om jakt och allt som hör till, och ibland kanske jag till och med sticker in mina egna åsikter i aktuella jaktfrågor. 

Sen kommer jag garanterat också skriva om mitt liv i övrigt och jag är nöjd så länge jag inte blir en bloggare som tror att folk vill läsa om vad jag har ätit till frukost eller vilken färg jag har på tröjan idag!!

Ha det bäst så hörs vi snart igen!

Tre årstider av favoritstället

Följ min blogg på bloggkoll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0