Nervös!

Imorgon åker vi iväg på älghundklubbens utställning i Överkalix! Det är rekord många hundar anmälda, hela 290 stycken. 96 gråhundar. Det ska bli jätte roligt! Måna går ju för första gången i unghund vilket borde betyda lite mer konkurrans än vid tidigare utställningar. Men jag är nervös, kan inte ens förstå varför eftersom hon alltid har uppfört sig utmärkt och det är ju det som räknas, mer kan man inte göra =)

Kommer ni ihåg att jag berättade att jag misstänkte att en av mina kaniner var en hane, trots att vi trodde att vi hade två honor? det vat tydligen så eftersom det idag har kommit fyra små ungar, får se hur dom klarar sig...

Skriver hur utställningen gick imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0