Jag

Många har skrivit och frågat om jag inte kan berätta vem jag egentligen är så jag tänkte att jag kan skriva ner några rader iallafall! Det kanske är roligare att läsa en blogg om man vet vem det är som sitter och skriver allt ihop.

Jag heter då Kristin och fyller 20 år om lite över en månad. För har för en kort tid flyttat hem till mamma och pappa av olika anledningar men jag hoppas på att hitta ett eget hem så snart som möjligt. Just nu delar jag iallafall rum med min snart 5 åriga lillasyster. Jag har också två syskon till som är 8 och 14 år. Vi bor ute i en liten by vilket är perfekt när man är intresserad av just jakt och natur. Min tanke är väl att jag vill bo kvar här så länge det finns möjlighet till arbete... Här kan jag släppa hunden på gården när vi ska ut i skogen och traska och många gånger har det stått älg och betat i buskarna på gården. Förutom min hund Måna har min pappa tre gråhundshanar. Det är alltså inte bara jag som är intresserad av jakt utan det är ett intresse som hela familjen har en del i. Det är som en del av livet.
Min pojkvän Paulus och jag har varit tillsammans i tre år och vi är mycket ute i skogarna tillsammans. På somrarna är vi ofta ute och fiskar i alla fina vatten som finns här omkring och på vintrarna är vi mycket ute i skogen då Paulus och hans familj är renskötare.

Finns väl egentligen inte så mycket intressant att berätta, men nu har ni kanske iallafall fått en liten bild av vem det är som sitter och skriver alla dom här inläggen!

Jag efter en lyckad jaktdag
Jag

Lillesyster och renen Einar
Syster och renen Einar

Larry, en av min pappas två gråhundar.
Pappas gråhund Larry (Läs om honom på jyckedata)


Kommentarer
Postat av: Bertil Gunnarsson

Kul att läsa om dig, men vars i hela norrland bor du? Kan vara intressant att veta.

Jägarhälsning

Berra

2008-12-07 @ 18:40:08
URL: http://www.gotojakten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0