Kritiken

Som vanligt har jag varit seg med att skriva men här kommer iallafall Måna´s kritik från utställningen i Överkalix för två veckor sedan!


Norrbottensälghundklubb, 1/3 2009, domare Thomas Eriksson

1:a+CK,  BIS

Bra Huvud, mörka ögon, bra öron. Bra mask. Mycket bra hals och rygglinje. Ordentligt kors och vinklar. Passande benstomme. Päls, färg och svans mycket bra. Goda rörelser.




Tyvärr glömde jag helt bort att ta med kameran från bilen när vi kom dit så enda bilden jag har från dagen är den jag tog från bilen på morgonen, det var - 26 grader ute men under dagen steg termometern till - 15 iallafall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Brrrrr!!! Ser kallt ut, men ack så vackert!!!Fina bilder för övrigt!! Och sååååå gulliga kaninungar! Här börjar bäverjakten, och rävjakten är ju över!! Vår!!!! Sitta vid en liten tjärn!!! Fika!!! Ägmacka!!Canadagässen kommer, tranorna kommer, samma hägrar häckar som förra året, och kanske bävern tittar upp i vårsolen!! Ha´ det!!!

2009-03-15 @ 23:13:54
URL: http://karinsdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0