Julklappstips 4

Jag bara älskar älgar! Jag har hur mycket älgprylar som helst hemma, allt från ett änglaspel fast med älgar till grytlappar med älgmotiv! En av mina absolut bästa älgsaker är det här boken. Ekmans Älgar, författare och illustratör Henrik Ekman. I denna underbara presentbok får vi se älgen så som vi aldrig har sett den förr. Boken är en rolig julklapp till både killar och tjejer, gammal som ung. Om du inte tror att den passar någon av dina nära och kära, köp den till dig själv då! Du kommer inte ångra dig!

Ekmans Älgar finns att beställa på adlibris.com och finns säkert också i din närmaste bokhandel.




Bilden är från www.adlibris.com

Kommentarer
Postat av: Linda

Prefekt julklappstips till min syster som håller på att ta jägarexamen! Tack så mycket :)

2008-12-04 @ 14:03:48
URL: http://redish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0