Julen närmar sig!

Nu är det inte länge kvar tills julen är här och tomten kommer! Under de tio första dagarna i December har jag tänkt tipsa om tio stycken olika produkter som är perfekta julklappar till den jakttokiga. Jag ska försöka hitta saker som inte kostar allt för mycket och som man lätt kan hitta på internet, man ska alltså inte ens behöva stiga upp ur stolen för att fixa dessa julklappar!

Om ni har någon produkt som ni tycker är den pefekta julklappen för ni gärna tipsa mig så kanske just den saken kommer med i bloggen!


Kommentarer
Postat av: Maria

hmm...ja vill ha ett billigt men superbra JAKTTIPS!!! På hur/vars man hittar Mr Right you know...ha ha...faan va kul vi ska ha när ja kommer upp snart!!! Jättefin sida å otroligt intressant/kul läsning oxå. Pusselikram på dej!

2008-11-17 @ 01:44:58
Postat av: Kristin

ja du får komma upp så ska jag lära dig ;) Saknar dig!

2008-11-17 @ 05:31:13
URL: http://kristinsverklighet.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Har tyvärr inga tips att ge dig men ser verkligen fram emot att få läsa dina jakt-julklapps-tips. Lika svårt varje jul :)

2008-11-19 @ 13:52:57
Postat av: Anna

Jag längtar till jul!

2008-11-19 @ 15:51:40
URL: http://ruthem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0