Luftgevär

Igår var det ju farsdag och imorgon fyller min älskade pappa år så jag och syskonen tänkte att vi skulle köpa en riktig roligt present. Så när jag i lördags gick in i en vapen butik kunde jag inte hålla mig och bestämde mig för att köpa ett luftgevär! Det fanns inte så många att välja mellan men jag tyckte ändå att vi hittade en som var tillräckligt bra. Det blev en Gamo.

Så hela dagen igår stod vi här bakom huset och hade skyttetävling :)


 Paulus


Jag


Lillebror fick skjuta med stöd


Farmor ville också vara med, men stödet var lite för lågt för henne!

Kommentarer
Postat av: daniel

vem vann skyttet lillebror eller morsan?

2008-11-11 @ 18:26:06
Postat av: Kristin

Jag så klart! Men farmor sköt också rätt bra :)

2008-11-11 @ 18:53:24
URL: http://kristinsverklighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0