Utmanad!

Min bästa kompis och också arbetskamrat Ida som skriver bloggen LovelyThings har utmanat mig! Troligtsvis kommer jag inte att komma på några roliga saker att berätta men jag ska göra ett försök :)

Det går ut på att:

*Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
*Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
*Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
*Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


 
1. Jag hatar ägg! I och för sig har jag aldrig smakat men när jag var liten lurade min farbror mig att det är jätte äckligt så jag måste väl lita på han :)

2. Jag har två kaniner, en jätte långhårig som heter Greta och en "vanlig" som heter Tjorven. Fast jag börjar nästan misstänka att Tjorven är en kille och Greta en tjej så det kanske börjar hoppa ut kaninungar ur kojan snart! Någon som vill tinga en? ;)  

3. Jag ska åka vasaloppet 2009! Jag har ju faktiskt gått på skidgymnasiet men på senaste tiden har det inte blivit mycket träning. Men så fort denna eländiga förkylning är borta måste jag sätta igång med träningen igen om man ska orka ta sig igenom dom där 9 milen.

4. Jag har aldrig någonsin i mitt 20 åriga liv varit utomlands, trots att jag ofta drömmer mig bort till ett varmt land. Det är bara så att jag aldrig tar tag i saken och bokar en resa. Dessutom är jag jätte avundsjuk på bästisen Ida eftersom hon ofta är ute och ser sig omkring i världen! :)

5. Många tycker att jag är kräsen när det gäller mat, men jag själv tycker bara att det är onödigt att äta mat som inte är gott när man kan äta mat som är det! Svårare än så är det inte.

6. Jag sjunger hellre än bra! Jag älskar helt enkelt att sjunga men det är hemskt sällan jag prickar in tonerna. Något som många i min närhet får stå ut med. Det är ju inte för inte som pojkvännen höjer volymen på radion när jag börjar sjunga/gasta i bilen.

7. Jag är jätte slarvig. Minst en gång om dagen tappar jag bort antingen mobilen, nycklarna eller kamerna. För tillfället är det kameran som är borta. Men av någon konsigt anledning brukar sakerna komma fram i ungefär samma veva som jag tappar bort nästa sak...



Sedär, jag fick ihop sju saker ändå. Men jag kommer inte utmana någon.. Känns inte som att jag känner några som bloggar och absolut ingen som skulle nappa på det här!




Greta när hon bara var en unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0