5 november

Har just kommit in från en liten promenad med Måna och Åskar. Det är blixthalt ute så det var nära att jag stod på näsan flera gånger, inte kul när man har en Måna med sig som absolut inte har lärt sig att gå i koppel, ibland känns det som att det är hon som är ute och promenerar med mig :) Måste träna mer på det där. Lilla Åskar däremot, han vägrar gå någonstans alls när kopplet kommer på så han sätter sig och protesterar! Så koppelträning är väl ganska högt prioriterat för tillfället :)

Tänkt fara ut och rida nu och sen kanske åka en sväng till Gällivare och hälsa på moster. Jag får se vad om händer :)

Kommentarer
Postat av: sara

Jag saknar mina små kaniner väldigt mycket, båda blev sex år när dom dog så jag hann ha kanin ett bra tag! är sugen på att skaffa en igen men är inte helt säker ännu.. Kan du inte lägga upp någon bild på henne? Man kan kanske vänja dom vid att vara inomhus? :)

2009-11-05 @ 12:38:26
URL: http://saraskum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0