Vår

Äntligen börjar det kännas som vår :)

Tiden går fort och jag har redan haft Ida i fyra månader! Spännande månader och några framsteg har vi nog gjort :)

Idag på ridlektionen gick det däremot skitdåligt, men man behöver väl dåliga dagar för att kunna uppskatta dom bra.

Är så otroligt seg på att skriva här, men det är för att jag tycker det är så trist att blogga utan bilder och det är hemskt sällan jag orkar ta mig tid att tömma kameran.

Kanske får in några nya bilder nu i veckan när jag är ledig.

Tjing

Orkar inte sätta in någon banner, men om ni vill ha fler läsare, klicka på den här länken :)

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=kristinwe

Kommentarer
Postat av: Lisa

Usch vad tråkigt att Åskar är skadad. När hände det, hur lång tid tror de att det tar innan benet är läkt? Håller tummarna för att han blir helt bra!

2010-04-18 @ 22:08:39
URL: http://eskil-isak.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0